Palautus
Tuotteiden vaihto- ja palautusoikeus
TAsol verkkokaupasta tilaamillasi tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön, myyntikelpoinen ja ehjässä alkuperäispakkauksessaan. Vaihto- tai palautusoikeutta ei ole, jos tuotteen myyntipakkaus tai säilytyslaatikko on vahingoittunut tai jos tuotetta on käytetty ja se ei ole enää myyntikelpoinen, pois lukien vialliset tai kuljetuksessa vaurioituneet tuotteet.
Mikäli saamasi tuote on kuljetuksessa vaurioitunut tai se on viallinen tai olet saanut väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme välittömästi sopiaksesi tuotteen vaihtamisesta. Pyrimme korvaamaan viallisen tai virheellisen tuotteen uudella vastaavalla tuotteella. Mikäli tämä ei ole mahdollista, asiakkaalle hyvitetään hänelle tilauksesta aiheutuneet kulut palautusehtojen mukaisesti. TAsol ei toimita uutta tuotetta tai hyvitä tuotteen hintaa ennen kuin viallinen tai virheellinen tuote on palautettu ja vika tai vaurio on voitu todentaa. Tuote palautetaan TAsolin määräämällä toimitustavalla.
Erilliskäsiteltävien, tilaa vievien pakettien, EUR- tai FIN-lavalla lähetettävien lähetysten sekä tynnyreiden palautuksista vähennetään rahtikulut verkkokaupan rahtihinnaston mukaisesti.
Palautuksen lähettäminen
Ennen palautusta asiakkaan tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Tilatun lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole asiakaspalautus. Veloitamme noutamatta jätetyn palautuspaketin käsittelystä 25 € ellei asiasta ole erikseen sovittu tai ilmoitettu asiakaspalveluumme ennen lähetyksen palautumista.
Palautuspaketti voidaan toimittaa Postin, Matkahuollon tai DB Shenkerin kautta käyttäen samaa kuljetusyhtiötä kuin alkuperäisessä lähetyksessä. Kuljetusyhtiölle on mainittava että kyseessä on asiakaspalautuspaketti ja ilmoitettava sopimusnumeromme. Saatte sopimusnumeron palautusta varten pyytämällä sen asiakaspalvelustamme. Pyydä kuljetusyhtiöltä aina itsellesi tosite asiakaspalautuksesta, sillä emme ole vastuussa hävinneistä palautuspaketeista.
Palautusehtojen vastaisista tai aiheettomista palautuksista aiheutuneet kulut veloitetaan asiakkaalta joko erillisellä laskulla tai ne vähennetään hyvitettävän laskun loppusummasta.